KEJAM...! BAPAK SEPAK BAYI 5 BULAN DALAM AYUNAN HINGGA MENINGGAL ..... ASTAGHIFIRULLAHALAZIM...



Seorang bapa sanggup menyepak anak kandungnya yang masih lagi berusia 5 bulan sampai maut didalam ayunan.

Ramli Malli 30 tahun dalam peristiwa di duga dalam kondisi mabuk pengaruh dari pada arak menyepak anaknya yang tidur pulas dalam ayunan.

Akibat daripada pukulan itu, bayi itu Faidil 5 bln. alami luka di bahagian kepala, lalu dibawa ibunya Hastura 27 ke hospital tetapi ditengah jalan bayi itu hembuskan nafas paling akhir.

Kata Hastura suaminya balik ke tempat tinggal dalam kondisi mabuk sekitaran jam 23. 00 rabu 13. 04. 2016 serta meracau dirumah mereka dengan penuh emosi, Lalu Faidil yang tiba tiba menangis dengan suara bising, Ramli yang terasa terganggu dengan tangisan itu lalu menyepak anaknya sampai tangisan Faidil tak akan terdengar.

Dari hasil kontrol doktor kalau mangsa meninggal dunia dikarenakan ada luka koyak pada bahagian belakang kepala mangsa serta bengkak pada bahagian yang sama dan luka di bahagian leher.

Disamping itu Ramli 30 sampai saat ini masih tetap dalam tahanan pihak polis yang didakwa lari setelah menyepak anaknya sampai maut.

Ramli bapak dari dua beranak itu pada akhirnya menyerahkan diri selepas 10 jam jadi buruan polis kurang lebih jam 05. 00 subuh dihari peristiwa.

Pada saat mangsa telah di makamkan di pekuburan perkampungan dusun bollangi desan timbuseng goa. Menurut pernyataan ramli dia sudah menyepak anak kandungnya itu sejumlah tiga kali di bahagian kepala serta leher lalu dia lari kerana ketakutan
sumber : http :// www. keluarga-sehat. com/2016/07/kejambapa-sepak-bayi-5-bulan-dalam. html
KEJAM...! BAPAK SEPAK BAYI 5 BULAN DALAM AYUNAN HINGGA MENINGGAL ..... ASTAGHIFIRULLAHALAZIM... KEJAM...! BAPAK SEPAK BAYI 5 BULAN DALAM AYUNAN HINGGA MENINGGAL ..... ASTAGHIFIRULLAHALAZIM... Reviewed by Unknown on 17.25 Rating: 5
Diberdayakan oleh Blogger.